Blizzcon 2016 – Podsumowanie!

Blizzcon 2016 – Podsumowanie!

Blizzcon 2016 zakończony!

Dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy, które w niedalekiej przyszłości trafią do gry. Poniżej lista tych najważniejszych informacji.

Nowa klasa postaci – Nekromanta

Wielu graczy już od premiery gry narzekali/postulowali, że w grze powinna pojawić się również klasa nekromanty. Dodatek Reaper of Souls przyniósł nam jednak krzyżowca. Ale już w 2017 roku prośby społeczności zostały wysłuchane – necro powrócił 🙂

Postać będzie można kupić wraz z kilkoma dodatkowymi rzeczami w 2017 roku.
Te fanty to:
  • nowy pet,
  • dwa sloty na postać,
  • dwie nowe zakładki w skrzynce,
  • ramka portretu,
  • proporzec,
  • sztandar,
  • symbol na sztandarze.

Cena tego zestawu nie jest jeszcze znana.
Bliższe informacje poniżej.

Gracze mieli nadzieję, na remaster Diablo I lub Diablo II, jednak Blizz poszedł w innym kierunku 🙂 Naszymi postaciami z Diablo III, będziemy mogli zwiedzić 16 poziomowe podziemia, takie jak w pierwszym Diablo. Lokacje będą specjalnie przygotowane, aby przypominały te niezapomniane podziemia pod katedrą w Tristram. Na końcu oczywiście zmierzymy się z Diablo :), a po drodze usieczemy również Rzeźnika, Króla Szkieletów oraz Lazarusa. Warto wspomnieć o tym, że w tej specjalnej lokacji można się poruszać w ośmiu kierunkach, by jeszcze bardziej spotęgować klimat retro. Tych wszystkich atrakcji będzie można spróbować już niedługo. W przyszłym tygodniu patch The Darkening of Tristram zawita na PST.

Nagrodą za ukończenie tych podziemi będzie legendarny klejnot, pasujący tylko do gniazda w hełmie


Pozostałe nagrody to:
– ramka portretu, sztandar i symbol

– zwierzak (butcher)

– nowe transmogryfikacje


Wygląd interfejsu również został poddany „liftingowi”

♦♦♦

Jeśli chodzi o kolejne aktualizacje, to dowiedzieliśmy się o dwóch nowych lokacjach.

  • The Shrouded Moors,
  • Temple of the Firstborn.

Oczywiście w nowych miejscach spotkamy sporą liczbę nowych potworów.

♦♦♦

A jeżeli jesteście ciekawi, jak będą wyglądały poziomy w „Nostalgia Patch”, czyli łatce dodającej lokacje i potwory z Diablo I, oto próbka:

♦♦♦

Gracze konsolowi otrzymają dostęp do rozgrywki sezonowej począwszy od 10. sezonu.

♦♦♦

Materiały rzemieślnicze nie będą dłużej zajmowały miejsca w skrzynce 🙂


♦♦♦

Gracze otrzymają możliwość tworzenia gotowych konfiguracji postaci. Koniec z mozolnym przekładaniem przedmiotów jak i zmiana umiejętności. Jak widać poniżej każda postać będzie mogła mieć zapisanych 5 takich buildów.

♦♦♦

Po osiągnięciu 100% w głębokiej szczelinie, pojawi się portal gdzie w niewielkiej lokacji odbywać się będzie walka ze strażnikiem.

♦♦♦

W nadchodzącym sezonie do zdobycia będą nowe skrzydła – Seraphim Wings

♦♦♦

W kostce Kanaiego pojawi się przycisk, automatycznie dopasowujący potrzebne składniki do wybranej formuły.

♦♦♦

Wieszczka otrzyma trzecią zakładkę mieszczącą wszystkie barwniki występujące w grze. Nie trzeba już biegać od sprzedawcy do sprzedawcy w poszukiwaniu interesującego nas koloru.

♦♦♦

Jeśli GR zostanie ukończony bez śmierci postaci, to przysługiwać będzie kolejna szansa na ulepszenie klejnotu. Inaczej mówiąc będzie można ulepszyć klejnot max. 5 razy podczas jednej głębokiej szczeliny.

♦♦♦

Przedstawiono nowy algorytm odpowiedzialny za pojawianie się mobów w GR. Koniec z ogromnymi i pustymi zarazem obszarami.

♦♦♦

W bezpośredniej okolicy wejść do lokacji nie uświadczymy już potworów.

♦♦♦

Istniejące przedmioty legendarne otrzymały nowe moce specjalne.

♦♦♦

Podsumowanie pierwszego dnia na oficjalnej stronie Diablo III


Nasi jutuberzy już omówili pierwsze informacje na Blizzconie 🙂