W Van Helsing: Final Cut pojawiły się globalne wydarzenia

W Van Helsing: Final Cut pojawiły się globalne wydarzenia

O Van Helsing: Final Cut nie jest ostatnimi czasy głośno, mimo że gra zbiera pozytywne oceny wśród graczy, jak również recenzentów (średnia ocen w serwisie Metacritic z 10 profesjonalnych recenzji wynosi obecnie 79/100). Stan ten postanowili zmienić sami twórcy, wypuszczając arcyciekawą łatkę, wprowadzającą do gry nowy element end-game’u – „Global Events”.

Założenia Globalnych Wydarzeń są następujące: gracze mogą zakończyć teraz tryb przygodowy poprzez znalezienie Potworów – Celów pojawiających się w losowych scenariuszach. Potwory te pojawiają się losowo (w każdym ze scenariuszy istnieje 50% szans na spawn takiego monstra), zaś cała zabawa sprowadza się nie tyle do zabicia samego potwora, ale masowej ich eksterminacji, od tego bowiem uzależnione są nagrody końcowe, które prezentują się następująco:
  • 10 zabójstw: szary worek z loot’em,
  • 25 zabójstw: brązowy worek z loot’em,
  • 50 zabójstw: złoty worek z loot’em,
  • 100 zabójstw: fioletowy worek z loot’em.

Oczywiście, nie trzeba chyba dodawać, że im więcej zabójstw, tym nagroda cenniejsza? Łatka z pewnością uatrakcyjni nieco monotonny tryb scenariuszy, zwłaszcza w połączeniu z globalną listą rankingową. Na zakończenie warto jeszcze dodać, że łatka, która wprowadziła Globalne Wydarzenia, wyeliminowała także niektóre błędy oraz zbalansowała wybrane aspekty gry – szczegóły dostępne pod linkiem u źródła.

[neocoregames.com]