
Final Cut: Aktualizacja 1.0.1 oraz 1.0.2
Wzorem poprzednich części The Incredible Adventures of Van Helsing, również crème de la crème serii, Final Cut, będzie przez jakiś czas łatany i leczony z mniej lub bardziej absurdalnych bugów (a gracze przy tej okazji będą wyczekiwać dodatkowego contentu). Na chwilę obecną ukazały się dwie spore łatki i jeden hotfix. Oto, co przynoszą:
Łatka 1.0.1 z 9 listopada:
- wyeliminowała szereg błędów technicznych, błędów w zadaniach, bugów z trybu multiplayer,
- poprawiła nieco balans kilku drobnych elementów,
- wprowadziła do gry POLSKIE TŁUMACZENIE.
Z kolei łatka oznaczona numerem 1.0.2, datowana na 12 listopada, naprawiła:
- Tryb scenariuszy, dotychczas dostępny tylko dla zalogowanych na konto Neocore, jest teraz w pełni dostępny offline, a plany Neocore o stworzeniu własnego battle.netu trzeba na razie odłożyć na później,
- pojawił się język węgierski, acz twórcy oznaczyli tę zmianę jako „naprawa błędu” (co nie dziwi w kontekście tego, z jakiego kraju wywodzą się deweloperzy),
- oczywiście, wzorem łatki 1.0.1, usunięto część błędów technicznych, związanych z przedmiotami, zadaniami, multiplayerem, balansem i Lady Katariną.
Po szczegóły zapraszamy do źródła, oczywiście dostępnego pod postem.
[http://steamcommunity.com – changelog łatki 1.0.1]
[http://steamcommunity.com – changelog łatki 1.0.2]
TU TAKŻE JESTEŚMY!