Victor Vran: Zapowiedź i przegląd aktualizacji

Victor Vran: Zapowiedź i przegląd aktualizacji

Victor Vran ukrywał się w cieniu. I choć wszyscy już go widzieli, a nawet nieźle znali, on sam postanowił nie odsłaniać wszystkich kart, świadom swojej niedoskonałości. Czekał na odpowiedni moment, moment, w którym będzie absolutnie pewien, że wszystkie wady, jakie posiada, zostaną wyeliminowane. Ale od jakiegoś czasu Victor wiedział, kiedy wyjdzie z cienia…

Premiera Victor Vran: 24 lipca

Wobec powyższego, przyjrzyjmy się ostatnim zmianom, jakie zostały wprowadzone do wersji early access.

17 czerwca:

  • Dodano karty steam,

23 czerwca:

  • zmieniono sposób ustalania rzadkości przedmiotów: przedmioty z min. 2 cechami są teraz niepospolite/rzadkie,
  • podkręcono bazowe parametry kosy oraz młota,

25 czerwca:

  • zaimplementowano pełen soundtrack do gry,
  • zaimplementowano transmutację przedmiotów,
  • wprowadzono barwniki dla przedmiotów,
  • wprowadzono kamienie mocy, wykorzystywane przy transmutacji,

2 lipca:

  • zaimplementowano całą kampanię i wszystkie cut-scenki,
  • wprowadzono niemiecką lokalizację,
  • nowy loch: The Shunned Manor,
  • nowy boss: Lord Gabriel,

Wszystkie zmiany dokonane w wyniku wprowadzenia na serwery powyższych łatek można zobaczyć w linkach pod koniec wpisu.

Wbrew niektórym, niezbyt pochlebnym głosom, Victor Vran może stanowić ciekawą alternatywę dla The Incredible Adventures of Van Helsing, przewyższając dzieło NeoCore Games „miodnością” walki i precyzją wykonania. Jednak jak gra wypadnie, jako typowy, rasowy hack&slash? Już niebawem wszyscy będziemy mogli się o tym w pełni przekonać.

[steamcommunity.com/ – łatka z 23.06]
[steamcommunity.com/ – łatka z 25.06]
[steamcommunity.com/ – łatka z 02.07]