Umbra i wpływ otoczenia na walkę – nowy gameplay!

Umbra i wpływ otoczenia na walkę – nowy gameplay!

Kilka tygodni temu napisaliśmy pierwszy raz o Umbrze – hack&slashu nowej generacji, o olśniewającej grafice generowanej przy pomocy CryEngine. Niedawno twórcy opublikowali pierwszy, dłuższy gameplay ukazujący obecny stan gry. Trzeba przyznać, że nie tylko grafika może okazać się największą zaletą tej gry – poniższy gameplay ukazuje podstawy mechaniki, nazwijmy to, świata, czyli żywiołów. Wzorem Divinity: Original Sin czary bazujące na określonych żywiołach, jak również złożone z nich otoczenie, będą wchodziły w interakcję (ze szkodą dla potworów albo nas samych). Przykładowo skill bazujący na błyskawicach, który zostanie wymierzony w kościotrupa brodzącego po kostki w wodzie, porazi także innych oponentów, jeśli przebywają w tym samym bajorze. Dość pisania, zapraszamy do oglądania: