Umbra – nowy hack&slash na silniku CryEngine!

Umbra – nowy hack&slash na silniku CryEngine!

Z ciekawością i zainteresowaniem rozpoczynamy informacyjne wsparcie dla Umbry – nowego hack&slasha na silniku CryEngine. Umbra nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery, ale jest grą tworzoną od wielu lat, toteż rychło możemy spodziewać się tego, że dzieło SolarFall Games zostanie wydane (zainteresowanych odsyłamy do sieci, gdzie znajduje się sporo materiałów wideo gry w wersji pre-alpha).

Twórcy reklamują swój tytuł, jako „next gen hack&slash”. Oprócz oprawy wizualnej, która w istocie bazuje na nex-genowym silniku CryEngine, gra zaoferuje:

  • Rozbudowaną, sztuczną inteligencję wrogów,
  • mroczny, dojrzały klimat,
  • wolność w tworzeniu bohatera, w tym brak systemu klas postaci,
  • otwarty świat, który możemy dowolnie eksploatować,
  • możliwość wybudowania własnego schronienia z samodzielnie zebranych materiałów,
  • rozbudowany system craftingu,
  • tony przedmiotów do zebrania,
  • możliwość przyrządzania mikstur,
  • tryb single- i multiplayer.

Na papierze wszystko wygląda ciekawie, ale i tak powyższe zapowiedzi będziemy mogli solidnie zweryfikować dopiero po premierze gry. Na osłodę pozostaje nam pierwszy zwiastun Umbry, po obejrzeniu którego można stwierdzić, że gra w istocie wygląda ładnie, jest mroczna, ale nader wszystko oferuje dynamiczny i efektowny system walki:

 

Niżej zaś publikujemy link do strony o narzędziu zwanym Kythera (na której znajduje się kolejny, dwuminutowy materiał z gry):

http://kythera.ai/case-studies/umbra

A dla szczególnie zainteresowanych – dev-blogi o systemie generowania lokacji:

http://umbragame.com/level-generator-part-i/
http://umbragame.com/level-generator-part-ii/
http://umbragame.com/level-generator-part-iii/

Więcej informacji możecie znaleźć na oficjalnej stronie gry:

http://umbragame.com