
The Incredible Adventures of Van Helsing II – Patch 1.0.03 (13.06.2014) | Pierwsze DLC – Ink Hunt
Ukazała się kolejna łatka do The Incredible Adventures of Van Helsing II. W przeciwieństwie do poprzedniego patcha, ten oznaczony na końcu cyferką „3” jest na prawdę rewolucyjny, jeśli rewolucją nazwać możemy wyeliminowanie z gry szeregu błędów, które wypaczały jej finalny odbiór. Lista najistotniejszych błędów, jakie wyeliminowano, prezentuje się tak:
Zmiany ogólne:
- złoto można teraz trzymać także w skrzyni;
- punkty umiejętności za poziom chwały są już poprawnie naliczane;
- gra nie zapamiętuje już wszelkich ujemnych efektów działających na bohatera podczas zmiany map;
- wyeliminowano błędy związane z niektórymi zadaniami w grze;
- można wreszcie zmieniać affixy na przedmiotach z 61. poziomu;
- wyeliminowano błędy pojawiające się przy użyciu niektórych umiejętności;
- poziom postaci wymagany do założenia danej broni nie przekroczy już 60. poziomu;
Zmiany w trybie scenariuszu:
- naprawiono (wreszcie) błąd z Endless-Bossem, który, zaraz po pojawieniu się na mapie, powodował gwałtowne i stałe obniżenie fps-ów w grze;
- naprawiono działanie niektórych specjalnych warunków pojawiających się przy wyborze scenariuszu;
- potwory elitarne nie powinny już odradzać się na niedostępnej dla gracza części mapy;
- bonusy wynikające ze specjalnych warunków są już naliczane prawidłowo;
Balans rozgrywki:
- zmiana kosztu many oraz wartości obrażeń dla wybranych umiejętności;
- przedmioty legendarne i setowe są teraz wyraźnie mocniejsze;
- każdy punkt szczęścia daje tylko +1 do szansy na znalezienie złota;
Tryb multiplayer:
- wyeliminowano pomniejsze błędy powodujące crashe;
Nowa zawartość w grze:
- Progres dokonany przez postać zapisuje się także w trybie multiplayer;
- dodano ponad 150 nowych, end-game’owych itemów;
- pojawiły się „boskie” przedmioty (Godlike).
Wraz z łatką opublikowano także pierwszy płatny DLC do gry – Ink Hunt. DLC kosztuje aż 4,99 euro, i wnosi do zabawy tylko 4 nowe mapy.
Co warte odnotowania, zmianie uległ także wygląd czcionki w polskiej wersji językowej gry – jest ona mniejsza, przez co wszystkie wyświetlane teksty mieszczą się od teraz w ramkach (choć są, niestety, mniej czytelne).
Z całą pewnością łatka 1.0.03 jest istotna, jeśli nie przełomowa – podstawowa wersja gry była mocno okrojona w kwestii end-game’owych itemów, ale o tym przeczytacie w naszej recenzji, która już niebawem zagości na łamach strony.
Pełna lista zmian dostępna w linku poniżej:
TU TAKŻE JESTEŚMY!