Trzy pierwsze panele poświęcone Diablo III na Blizzcon 2013 – relacja tekstowa

Trzy pierwsze panele poświęcone Diablo III na Blizzcon 2013 – relacja tekstowa

Niżej zamieszczamy wszystko to, co działo się wczoraj (w nocy z 8 na 9 listopada)  na naszym blogu w trakcie trzech paneli poświęconych Diablo III: „Diablo III: Reaper of Souls Cinematic Intro – Bringing Death to Life”, „Diablo III: Reaper of Souls Preview” oraz „Diablo III Lore and Story Q + A”

Rivid, jak widać poniżej, jest już gotowy na wszystko:

20:21
Mike Morhaime mówi pokrótce o wszystkich grach ze stajni Blizzarda. Mike stwierdził wprost, że Auction House zabijał przyjemność grania w Diablo III.

20:42
Chris Metzen zaczyna mówić o dodatku do World of Warcraft, wcześniej była mowa o Heroes of the Storm oraz Heartstone. Szczegółowe informacje o Diablo III około północy.

22.:56
Trwają panele poświęcone World of Warcraft i Starcraft II. Trzydzieści minut po północy rozpocznie się prezentacja Reaper of Souls.

00.30
Godzina „zero” wybiła!

00.34
Zaczęło się od dobrze znanego cinematicu Reaper of Souls. Na scenie cała śmietanka twórców Diablo III.

00.37
Póki co Josh mówi to, co dobrze znamy z przecieków i oficjalnych zapowiedzi. Czekamy na potwierdzenie przecieków. Pierwsze już jest – potwierdzono tryb Adventure!

00.39
Adventure mode nie będzie liniowe; będzie to swoista piaskownica, w której będziemy mogli bawić się wszystkimi znanymi nam lokacjami w Diablo III.

00.41
„Nephalem rift’s” – nowy tryb zabawy, który będzie tak randomowy, że możliwe będzie natrafienie także na ukrytą lokację, słynny „ponny level”.

00.43
Celem Adventure mode będzie system nagród, bounties. Będziemy je zdobywać poprzez np. zabijanie elit bądź wykonanie konkretnego questa.

00.46
Bounty, nagroda, to np. złoto, przedmioty, ale również tzw. rift keystone – kamienie te są bezpośrednio powiązane z trybem „Nephalem rift’s”.

00.47
„Nephalem rift’s” (opowiada starszy pan z wąsem) będzie totalnie losowe, tak bardzo, że „będzie łamać wszelkie zasady”. Na końcu każdego „Nephalem rift’s” znajdować będzie się boss, również losowy.

00.50
„Nephalem rift’s” wygląda w praniu fenomenalnie! A teraz pora na nowe potwory, które spotkamy w V akcie.

00.53
Blizzard, a w zasadzie jego graficy i animatorzy, po raz kolejny świetnie się spisali. Bestyje wyglądają bardzo dobrze, i chce się od zaraz wbić topór w ich ciała;) Scarab swarns – nowy postrach na HC?

00.56
Przeciwnicy będą mądrzejsi! Albo przynajmniej zachowywać będą się bardziej racjonalnie, np. łucznicy, oddalając się od bohatera, nie przestaną strzelać.

00.58
Co więcej, między potworami będzie zachodzić swoista… kooperacja!

01.01
Tak przy okazji. Jest mroczno. Przyjemno. Ciemno…

01.03
Westmarch hound, nowy potwór, jest nad wyraz niewychowany (zobaczycie to w materiałach video na własne oczy). A teraz czas na opowieść o Pandemonium!

01.04
Pandemonium jest ciemno beżowe, pełne złotych płomieni oraz półcieni.

01.06
Słyszymy trochę o historii twierdzy Pandemonium, ale informacje te pojawiały się już na oficjalnym blogu Diablo III.

01.08
Tymczasem na oficjalnej stronie Diablo III jest już tekst o trybie Adventure:
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/11516518/

01.10
Znacie Nether z Torchlight 2? Podziemia Pandemonium są do niego całkiem podobne stylistycznie.

01.11
I jeszcze o kolorach – popatrzcie na barwy logo Reaper of Souls – ciemnoniebieski, bordowy. Takie też będzie Pandemonium.

01.12
Ważna nowina (choć mowa o niej tylko w kontekście podziemi Pandemonium) – o wiele lepsza losowość lokacji. Na screenach wygląda to ciekawie (a wspomniane lokacje są na prawdę spore).

01.15
A teraz materiał wideo, który wyciekł kilka dni temu, i już jest raczej powszechnie znany:

01.17
To już powoli koniec. Jeszcze kilka pytań z sali:
1 – Laddery? – „Laddery są awesome”, stwierdza Josh.
2 – Gold sink? – „Jest zagwarantowany, a ekonomia nie zostanie naruszona”.
3 – Off-line mode? – (słychać aplauz na sali) „Diablo III było projektowane jako gra z przyjaciółmi, on-linie jest bardziej satysfakcjonujące”.
4 – Życie bez AH? „dzięki smart drop i Loot 2.0 będzie możliwe”.

01.23
5 – Pytanie o pvp (przy aplauzie) – „ciągle o tym gadamy, chcemy to dobrze wyrazić”.
6 – Keyboard monsters? – „???” (pytanie – nieporozumienie).

01.28
przeoczyliśmy ok. 2-3 pytania :((

01.29
7 – Co z sieciową architekturą trybu HC? – „pracujemy nad tym”.

01.30
To już koniec panelu o Reaper of Souls. Zapraszamy na kolejny panel o Diablo III, poświęcony mechanice. A my dziękujemy, że jesteście z nami! Za pół godziny panel o historii i lore Sanktuarium.

01.32
Naturalnie, cały czas trzymamy rękę na pulsie. Na fan page’u Rivida trochę zdjęć tego, o czym wyżej
pisaliśmy:
https://www.facebook.com/RividGamer?hc_location=stream

na przykład:

01.50

Panel odnośnie lore Sanktuarium nie będzie już pewnie aż tak atrakcyjny, aczkolwiek spodziewamy się kilku fajnych informacji. Tymczasem osławiony karczmarz Ajantis przygotował materiał poświęcony pierwszemu panelowi Diablo III, który w całości poświęcony był technicznym aspektom cinematicu do Reapers of Soul:

01.58
Jedna z ostatnich chwil, żeby zaparzyć herbatę/otworzyć puszkę piwa – za chwilę trzeci panel dedykowany Diablo III – tym razem porozmawiamy o historii Sanktuarium.

02.14
Jest i Rivid!

02.25
Film Rivida stanowi fantastyczne podsumowanie drugiego panelu Diablo III podczas tegorocznego Blizzconu. Na relacje z trzeciego panelu, w skutek siły wyższej, możemy zaprosić dopiero, kiedy ponownie wstanie słońce.

W sobotę, 09.11 najistotniejsze dla nas panele dotyczące Diablo III odbędą się kolejno, o godzinie 20.15 i piętnaście minut po północy – spodziewajcie się relacji tekstowej w tym poście! A teraz mówimy dobranoc!

13.52
Wyspani, wracamy do akcji! Trzeci panel, poświęcony lore Sanktuarium, przybrał formę pytań i odpowiedzi – pełny jego zapis dostępny jest na dialofans pod tym adresem: http://www.diablofans.com/topic/105557-lore-and-story-qa/.